Sider

tirsdag den 13. marts 2012

Distortion

Smukke Distortion 2011 billeder - http://subjektivtobjektiv.tumblr.com/
Gadefest, gadefest, gadefest!
Distortion er et af de bedste events, der sker om sommeren, i København! I år løber det af stablen fra d. 30/5 - 3/6, og ej, hvor jeg dog glæder mig allerede. Det er virkelig en begivenhed, man kan se frem til i lang tid. 
I år opfordrer menneskerne bag Distortion, at man køber et Gadearmbånd. Disse armbånd skal være med til at lægge grundlaget for, at Distortion kan forblive en gadefest. ALLE indtægterne fra salget af Gadearmbånd kommer til at gå til at holde gaderne rene, og sikre forholdene! Mit Gadearmbånd er allerede købt, så få kortet ud af pungen og få købt det armbånd - Det koster kun 100,-!

Læs mere om Gadearmbåndene og de andre billetter man kan købe til Distortion lige her:

De smukke billeder er taget af min meget talentfulde ven, Rasmus Luckmann, der har siden http://subjektivtobjektiv.tumblr.com/, hvor han lægger sine billeder ud! Tag et kig. 

Lærke

2 kommentarer:

  1. Glæder mig også sindsygt meget ! Elsker distortion og din blog det er nogle fede indlæg til inspiration for mig!

    SvarSlet
  2. Tusind tak for de søde ord!

    Lærke

    SvarSlet