Sider

tirsdag den 20. marts 2012

Indretning // Drømmehjem

Hvis jeg havde en milliard og var færdig med gymnasiet, ville jeg for det første tage på jordomrejse! Hele verden skal opleves, efter min mening, da der på vores jord, er så mange forskellige kulturer og måder at leve på. Det er en kæmpe drøm at komme til alle kontinenter og opleve så mange lokale samfund som muligt -  vil hellere opleve de små, men specielle ting, end at opleve alle de overturistede seværdigheder. For hvert sted jeg besøger, vil jeg samle et klistermærke, der symboliserer det sted og sætte det på denne her kæmpe wall-sticker - der skal hænge på min nye lejlighedsvæg:

For ja, hvis jeg havde en milliard, var færdig med gymnasiet og havde været på mit livs jordomrejse, så ville jeg købe en lejlighed. En lejlighed der skulle fyldes op med lækre og funktionelle ting. Nedenunder ses bare nogle af de ting, jeg drømmer allermest om! Det er fra mærker som Royal Copenhagen, Vipp og Iittala der alle kan købes i   Der er dog også ting fra lidt billigere mærker, fx Søstrene Grene og Ikea.



Indtil da må jeg bare blive ved med at indrette mit værelse igen og igen..  Det er nu også meget sjovt! Skal nok komme med billeder en dag. 

Lærke

4 kommentarer:

  1. Super god ide at opleve så mange lokale samfund som muligt :)
    Fortsæt det gode arbejde med bloggen, super inspirerende og interessant læsning!

    SvarSlet
  2. Det er nogle virkelig lækre ting du har fundet der! Et lille tip (ved self ikke om du allerede gør det), men da jeg gik i gym begyndte jeg at samle på Mega mussel fra royal Copenhagen og andre lækre sager. Så til fødselsdage og jul var jeg altid heldig at få lidt, så da jeg stod og skulle flytte hjemmefra havde jeg alt jeg skulle bruge til hjemme :) Og det var nice!

    stylebyjosephine.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Det lyder da som en helt vildt god idé! Har også hørt, at hvis man leder godt nok efter på diverse loppemarkeder, fx det i Holte, kan man være heldig at finde ting fra Royal Copenhagen til fornuftig pris :-)

    SvarSlet
  4. Så fine ting! Kunne virkelig også godt bruge lidt nyt til hjemmet :D

    SvarSlet