Sider

søndag den 11. marts 2012

Hvis solen skinnede og Roskilde Festival var i morgen

Shorts/Gina Tricot - Top/Asos - Solbriller/Ray Ban - Gummistøvler/Hunter
Hvis solen skinnede og Roskilde Festival var i morgen, ville det her helt klart stå øverst på min outfitt-liste!

I år er 3. gang jeg skal på Roskilde Festival, og allerede nu glæder jeg mig helt vildt (løgn..  har glædet mig siden sidste festival stoppede...)! De sidste to år har været fantastisk sjove og hyggelige, da jeg har været sammen med nogle af de skønneste piger i mit liv. I 2011 var vi 20 piger i campen, vi kaldte Ali Baba og de Fyrretyve Bryster, hvilket blev spredt som vinden, da vi havde klistermærker med boobs og et vanvittigt banner, der så således ud:


Vi fik temmelig mange latterlige kommentarer fra forbipasserende drenge, men det havde vi vidst også selv bedt om med det camp-navn!

I år bliver vi også ren pigecamp. Nogle er sprunget fra Ali-campen, men vi har fået nye, smukke ansigter til, så vi får helt sikkert lige så stor succes som sidste år!

Lærke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar